Cine dă mii de dolari pe Apple Watch Edition va beneficia de un tratament preferențial
Încercând probabil să justifice preţul fabulos al unui Apple Watch Edition, cei de la Apple vor oferi şi alte beneficii clienţilor.
Primul smartwatch ieşit din Cupertino va avea un preţ de start de aproximativ 350 de dolari. Pentru un gadget identic ca performanţe însă respectiva valoare va ajunge până la 10.000, respectiv 17.000 de dolari. Diferenţa se află, cel puţin parţial, într-o carcasă realizată din aur masiv şi o brăţară cu accente similare.
Deşi sunt convins că nu vor exista foarte mulţi clienţi pentru atrăgătorul Apple Watch Edition, este bine de ştiut că Apple va mai oferi şi alte beneficii celor care vor investi o sumă fabuloasă în acel gadget. Conform informaţiilor obţinute de 9to5Mac, de la o sursă apropiată de companie, utilizatorii celui mai scump Apple Watch vor fi favorizaţi de Apple atât în momentul vizitelor la magazin, cât şi atunci când vor suna la Apple pentru a-şi rezolva o problemă. La orice Apple Store va exista un expert dedicat doar pentru ei. Acesta va fi responsabil de oferirea unei vizite personalizate din momentul în care un astfel de client premium intră pe uşa magazinului şi până în momentul în care iese.
Suportul de la distanţă va fi asigurat prin intermediul unei linii telefonice speciale ce va funcţiona 24 de ore din 24, 7 zile pe săptămână. Orice persoană care va cocheta cu achiziţia unui Apple Watch Edition nu va fi obligată să stea la coadă, având acces prioritar. Pe de o parte, Apple nu a mai făcut astfel de gesturi în trecut. În altă ordine de idei însă ideea nu este revoluţionară. Orice companie care comercializează produse şi servicii premium oferă clienţilor săi un amalgam de beneficii pe partea de fidelizare.